onsdag 29. oktober 2008

herrrrrrrrlig



idag voknet jeg til ett nydelig vinter vær,solen skinte og det var iskaldt.Kulden var ikke så deilig,men solen.Endelig er det ett normalt vær,etter alle de dagene med regn.

Idag på skolen hadde vi bare kroppsøving før vi dro ned på kulturskolen for og synge.Vi sang heldigvis sanger som går på radioen nå for tiden,for i musikken med musikklæreren min synger vi fortsatt barnesanger,hallo? liksom,vi går i 8.ende :) ikke 1.klasse.Sangene er teite,pluss at de er kjedelige og synge.Så ejg foretrekker moderne musikk i musikk timene :)

Noen som er fan av Linkin Park? jeg har hørt på de i de siste dagene og har blitt helt hekta.Sangene er jo utrolig bra da!Aloha from hell og paramore er også store favoritter denne måneden.Også må vi ikke glemme de utrolig fine sangene tokio hotel synger på tysk.De er så koslige og brae,forholdt til de engelske.hva er deres band/artister denne månden? :)

vell,om ikke så lenge skal jeg en tur til pappaen min.Så vi snakkes vell snart?
kisses ;*

Ingen kommentarer: