tirsdag 21. oktober 2008

ikke som planlagt

vell,smiskingen gikk ikke som planlagt,ikke naturfagsprøenvi hadde idag heller.Genseren jeg ville ha må jeg vente en stund på fordi mamma må vente til hun får lønning,for det gikk bare ann og betale med en gang du bestilte den.Taste inn kortnummer osv.Og siden at mamma har brukt så mye penger på regninger og snn må jeg vente til neste måned.DA SKAL jeg bestille genseren:) gleder meg !

naturfagsprøven vi haadde i 3 time idag gikk rett og slett veldig dårlig.Jeg klarte såvidt og svare på hvordan bakteriecellene er bygget opp,ikke det at jeg skrev noe som var riktig på det spørsmålet..Jeg får vell skuffe meg med enda en 2 eller 3 er jeg da.

det som gjør meg gla idag er vell at jeg fikk plakater at sara idag.Jeg fikk en giga en av tokio hotel,og 1 vanlig en av bill.Så fikk jeg noen sider som det sto om tokio hotel.Da de var på ferie og bra barndommen osv.TUSEN TAKK SARA ;D!

var på tannlegen idag.ÆSJA, jeg hater tannlegen.Jeg har hatt vondt i en tatt sia helgen begynnte og det verker sykt.Så jeg fikk en ''akutt time på 15 min''. Der fylte hun bare nytt fyll,og sa at jeg måtte ta kontakt så for som mulig når det begynnte og verke igjen fordi det kunne være betennelse.MEN uansett,ekkelt tema

nesten ingen leker idag,bare fugging til RLE prøve på torsdag.Senere skal jeg på trening og få info om dana cup neste år:D:D, hvis jeg fremdeles går der.Ikke at jeg har planer om og slutte,men viss jeg skal på konsert kan det henne jeg ikke kommer.HIHI,forhåpentligvis viss TH kommer til norge,så holder de konserten lenge før eller etter DANA CUP.

Men jeg må stikke,trening om 30 min; kiss<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

bare hyggeli emilie;P

sara

Anonym sa...

<333

www.emilieaaroe.blogspot.com sa...

:):):):):)