fredag 24. oktober 2008

lite blogging/daff

jeg har funnet ut at jeg er en veldig daff blogger.Er ikke alltid at jeg orket og blogge,ofte fordi jeg ikke har noe og blogge om.Er bare 13 år, og det skjer ikke så mye i livet enda.Mobbing pga musikksmak osv er vell det store i år,desverre.Jeg forståt ikke hvorfor andre må mobbe pga at de hører på annen musikk.

Men uansett,så bryr ikke jeg meg akkurat så mye om hva andre sier.Så da er vell det greit.

Jeg var i byen med Tonje idag,var der en stund før vi dro en tur på træffhuset bare for og vekke gamle minner:).Har mange minner derfra,så det var faktisk koslig.Prøvde og få med noen,men de fleste var vell opptatt..

Skulle egentlig på jentekveld ikveld.Men det hadde blitt avtalt uten at jeg visste noe.. Helene sa at det ikke ble fordi at hun måtte passe lillebroren hennes,så derfor tilbrakte jeg tiden med tonje istedefor.Etter en liten stud får jeg melding fra min bestevenn (hanna) og hun spørte meg om jeg kom.Jeg forsto selvfølgelig ingenting,for jeg visste jo ingenting om den jk siden ingen sa noe.Så ble det litt styr og skuffelser,men jeg håper alt ordnet seg.Men helene kunne jo sagt at det ble allikavell,men samma det :)

siden at jeg gjør alt for og unngå krangling,avslutter jeg dette innlegget nå.
så sees vi snart? - kiss;*
før skolen