tirsdag 28. oktober 2008

SNØ



idag voknet jeg til snø! off,følte bare at den kalde måneden begynnte og nærme seg.Helt ernlig hater jeg vinteren forde at a er et så kaldt,og noen gangen så vott.Og når isen kommer blir det bare verre.På skolen bli det så mye snøbasking og snøballkasting at ingen tørr og være ute,helt uventet får du en hard snøball i ansiktet liksom.Men det posetive er jo at julen begynner og nærme seg, og julen er så koselig! hele familien er samlet med go mat,og presanger og glede.aww,gleder meg!

Vi fikk tilbake 3 prøver idag, matte,naturfag og religion.Jeg kan ikke si at jeg er fornøyd.Matte fikk jeg 3,naturfag fikk jeg 2 pluss og religion fikk jeg 3.Når jeg først snakker om skolen kan jeg jo si at jeg prøver og få mamma til og la meg bytte til Tysk som fremmedspråk på skolen,for nå har jeg engelsk forypning.Og har veldig lyst på tysk,men mamma ble plutselig veldig vanskelig og få til og si at et var greit.Hun sier bare ting som '' du kommer ikke til og klare det'' '' det er for vanskelig for deg'' ''grammatikken er så vanskelig at dette får du ikke lov til'' osv. ÅÅÅH, jeg blir så skuffet og sint .Jeg har veldig lyst,men ..off.
jeg får vell bare fortsette og mase,så får vi se.

på bussen hjem igår sa celine noe jeg synes egentlig var veldig bra og rett sagt.Hun sa ; har dere noen gang latt tokio hotel få en sjangse ? før dere begynte og hate de?

det er noe dere som hater de uten og faktisk hørt de synge,eller bare sier det fordi dere ikke liker 1 sang og fordi dere ikke liker persjonene? burde tenke litt over:)

MEN,vi sneiks:) kkiss;*

Ingen kommentarer: